درس 21 آموزش gimp

آموزش رایگان گیمپ بصورت کامل 

جلسه ی 21 ام هستیم از دوره ی آموزش کامل گیمپ توسط استاد نیک زاد بصورت کاملا رایگان و در این جلسه نحوه ی نوشتن متن با اسپری روی دیوار را یادمیگیرید.

نکته : این توضیحات آموزش کامل نیستند بلکه نشان دهنده ی موضوعات تدریس شده در این جلسه ی ویدیویی است اگر مباحث ادامه ی این درس را پسند کردید لطفا دوره ی آموزشی گیمپ که رایگان هست را شرکت کنید و فایل ویدیویی جلسه ی 21 را تماشا کنید.

 

آموزش ایجاد دیوار نوشته با نرم افزار gimp

در تصویری که در زیر وجود دارد یک دیوار نوشته را میبینید که در نرم افزار گیمپ ایجاد شده است. 

آموزش نرم افزار gimp

این تصویر در ابتدا یک تصویر خالی دیوار بوده است که نوشته روی آن به حالت طبیعی قرار گرفته است.

در این جلسه ی رایگان از دوره ی آموزش گیمپ استاد نیک زاد درباره ی نحوه ی نوشتن دیوار نوشته ای آموزش داده میشود که کاملا طبیعی به نظر میرسد.

پس زمینه ی آجری کاملا روی متن اسپری شده مشخص است.

اگر زیر نوشته را نگاه کنید میبینید که رنگ روی دیوار سرازیر شده و یک جلوه ی طبیعی به خود گرفته است.

و همچنین سمت راست دیوار بصورت گرادینت سیاه و سفید است و کم کم رنگی میشود.

این ها همگی با کمک ابزارهای گیمپ در این جلسه آموزش داده شده است.

در ابتدا تصویر خالی دیوار را به شکل زیر داریم:

آموزش نرم افزار گیمپ بصورت فارسی و رایگان

همچنین در این جلسه ی آموزشی یک دیوار نوشته ی دیگری در محیط گیمپ ایجاد میشود که در تصویر زیر مشاهده میکنید.

آموزش گیمپ بصورت رایگان

در این جلسه ی آموزشی نحوه ی استفاده از انوع Brush ها در محیط gimp و همچنین استفاده ی بهینه از لایه ها جهت ایجاد جلوه ی طبیعی روی رنگ و برجستگی دیوار روی متن و رنگ ها در گیمپ به خوبی آموزش داده شده است .

 

دوره ی آموزش رایگان گیمپ با هدف پوشش دادن دوستانی تهیه شده است که از ویندوز و مک به لینوکس مهاجرت کرده اند و اکثر آنها توسعه دهنده ی وب یا اپلیکیشن موبایل و ... هستند چون پرفرمنس لینوکس برای آنها بهتر بوده است.

از آنجایی که نرم افزارهایی گرافیکی مثل فتوشاپ در لینوکس وجود نداشت ما در اقدامی این دوره را بصورت کامل در 60 جلسه تهیه کردیم و در اختیار شما قرار دادیم.

شرط استفاده از دوره اشتراک گذاری ویدیو هر جلسه با حداقل سه نفر است و در غیر این صورت هیچ رضایتی نداریم و از نظر شرعی حرام و از نظر قانونی استفاده ی آن غیرمجاز اعلام میشود.

برای تهیه دوره ی آموزش گیمپ استاد نیک زاد روی تصویر زیر کلیک کنید و سپس با مبلغ صفر تومان آنرا به پروفایل خود اضافه کنید و به راحتی دانلود فرمایید.

دوره ی آموزش gimp استاد نیک زاد