درس 18 آموزش gimp

دوره ی آموزش gimp رایگان 

جلسه ی 18 ام از دوره ی آموزش رایگان gimp هستیم . برای درک و آموزش مباحث این جلسه حتما دوره را تهیه کنید و ویدیو جلسه ی 18 را تماشا کنید چون مطلبی که در زیر میباشد فقط یک پیش نمایش از کارهایی هست که در جلسه ی ویدیویی اموزش داده میشود تا دید کلی قبل از دیدن ویدیو جلسه ی اموزشی داشته باشید.

آموزش ساخت متن با افکت انفجار در gimp

در این جلسه قصد داریم یک متن ساده را به حالت انفجار با افکت های تجزیه و تکه تکه شدن در بیاوریم که نتیجه ی نهایی این جلسه ی آموزشی از نرم افزار gimp را در زیر مشاهده میکنید.

آموزش گیمپ رایگان بصورت ویدیویی

خب ابتدا به یک فونت نیاز داریم به نام Orbitiron که بصورت رایگان در اینترنت وجود دارد و در کنار فایل های تمرینی این جلسه ی آموزشی گیمپ نیز قرار گرفته است که میتوانید روی سیستم عامل خود نصب کنید.

متن بصورت ساده نوشته میشود و به شکل تصویر زیر است.

دوره ی اموزش gimp رایگان - آموزش ساخت افکت انفجار روی تصویر در gimp

سپس از یک تصویر ترک سطح زمین استفاده میکنیم تا ترک روی متن اعمال شود به شکل تصویر زیر 

دوره ی اموزش گیمپ

سپس با استفاده از ابزارهای مختف محیط gimp که در ویدیو جلسه ی آموزشی 18 ام خواهید دید ترک بصورت کامل روی متن اعمال خواهد شد و نتیجه متن بصورت تصویر زیر خواهد بود.

آموزش گیمپ ( gimp ) - آموزش ساخت افکت ترک روی متن با استفاده از gimp

سپس با استفاده از brush های گیمپ و تکنیک های مختلف که در ویدیو آموزش داده شده است ترک ها و شکستگی های طبیعی در اطراف حروف ایجاد میکنیم به شکل زیر

آموزش گیمپ فارسی

و در نهایت تکه های پرتاپ شده در اطراف را ایجاد میکنیم. تصویر زیر را ببینید.

آموزش گیمپ رایگان - آموزش ساخت افکت انفجار متن با استفاده از gimp

برای دیدن ویدیو جلسه ی 18 ام دوره ی آموزش gimp استاد نیک زاد روی تصویر زیر کلیک کنید و این دوره را بصورت رایگان تهیه کنید.

دوره ی آموزش گیمپ رایگان