سریال نقشه راه برنامه نویسی-قسمت ۶ - کارآموزی و بوت کمپ

سریال نقشه راه برنامه نویسی-قسمت ۶ - کارآموزی و بوت کمپ

بروزرسانی : 2 سال پیش

در قسمت ششم از سریال نقشه ی راه برنامه نویسی هستیم و پیشنهاد میشود بخاطر رعایت ترتیب جلسات قبل از تماشای اموزش این قسمت حتما قسمت پنجم سریال نقشه ی راه برنامه نویسی را ببینید.

در این قسمت به مبحث کارآموزی در برنامه نویسی و بوت کمپ های برنامه نویسی میپردازیم. ماهیت کارآموزی و بوت کمپ در برنامه نویسی چیست و چطور باید وارد آن شوید مبحثی است که در این قسمت به آن خواهیم پرداخت.

 

کارآموزی و بوت کمپ در برنامه نویسی 

بعد از دیدن یک دوره ی آموزشی برنامه نویسی و کسب تخصص لازم وقت آن رسیده است که حتما در یک شرکتی بصورت کارآموز فعالیت کنید. مهم نیست بعدا بخواهید در شرکتی استخدام شوید یا استارتاپ و ایده ی شخصیتان را پیاده سازی کنید. مهم این است که در کارآموزی تجربیاتی به شما داده میشود که چندین برابر ارزشمندتر است و تجربه ی شما را چندین برابر میکند.

شاید برای شما هم سوال باشد که شرایط کارآموزی چیست ؟ 

در حالت کلی کارآموزی به معنی این است که شما به یک شرکت برنامه نویسی مراجعه کنید و فرم کارآموزی را پرکنید در صورت اوکی بودن از شما درخواست میشود تا به آن شرکت مراجعه کنید و با برنامه ای که برای شما تعیین میکنند برای آنها کار کنید.

در قبال کاری که در یک شرکت کارآموزی انجام میدهید ممکن است حقوق دریافت کنید و ممکن است حقوقی به شما تعلق نگیرد ولی در عوض شما مباحث جدید یاد میگیرید و از سرمایه های آن شرکت برای پیشبرد دانش و تخصص خود استفاده میکنید.

برای جذب کارآموز معمولا مدارک خاصی درخواست نمیشود چون اکثریت کارآموزان در حال تحصیل هستند و مدرک خاصی برای ارائه ندارند. 

همچنین بوت کمپ های برنامه نویسی مشابه کارآموزی برنامه نویسی هستند ولی مزیت آنها این است که بجای کار برای یک شرکت خاص در یک گروهی فعالیت میکنید که همه عین شما هستند و یک مدرس بعنوان رهبر شما را مدیریت میکند تا یک پروژه پیاده سازی کنید و در عین حال از همدیگر استفاده کنید و تخصص و تجربیات خود را به هم منتقل کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های بوت کمپ های برنامه نویسی وجود نظم دقیق درون آن است

 

لینک کوتاه این مقاله : https://avasam.ir/post/376
این سیستم برپایه ی علاقه مندی شما یک دوره ی مناسب به شما پیشنهاد میدهد
مرا بسوی بهترین دوره ی آموزشی که برای من مناسب است هدایت کن 🤖
برای استفاده ی دیگران و حمایت از ما در جامعه های زیر به اشتراک بگذارید

.:: نظرهای کاربران ::.
دوره ی آموزش پروژه محور ساخت کافه بازار دوره ی آموزش پروژه محور ساخت فروشگاه دیجیکالا آموزش لاراول دوره ی آموزش ویو جی اس