۱۲ سایت بزرگ که با لاراول ساخته شده اند

۱۲ سایت بزرگ که با لاراول ساخته شده اند

بروزرسانی : 7 ماه پیش
دسته بندی :‌ - فریمورک لاراول

بعنوان صاحب یک کسب و کار باید از اهمیت حضور آنلاین کسب و کار خود آگاه باشید و یک سایت برای ارائه ی محصولات یا خدمات خود داشته باشید زیرا وب سایت ها ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته میتوانند بدون اینکه کار خاصی انجام دهید به کاربران اینترنت خدمات رسانی کنند و این پیشرفت و تبلیغ بزرگی برای کسب و کار شما خواهد بود.

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی از بین فریمورک های توسعه ی وب باید یکی را انتخاب کنید که از بین انها لاراول بهتر و محبوب تر از بقیه هست.

همانطور که آمارهای جستجو در گوگل ترندز نشان میدهد فریمورک Laravel در ۵ سال گذشته در سطح جهان ، رتبه ی بسیار بالاتری نسبت به دیگر فریمورک های پی اچ پی مثل Symfony Codeigniter و CakePHP دارد.

محبوبیت فریمورک لاراول نسبت به دیگر فریمورک های پی اچ پی‍

همانطور که مشاهده میکنید تا شهریور سال ۱۴۰۱ میانگین جستجوی فریمورک لاراول عدد ۴۰ هست در حالیکه بقیه ی فریمورک ها به ۱۰ نمیرسند و این محبوبیت بالای فریمورک لاراول را نشان میدهد.

قبل از اینکه به سایت های بزرگ ساخته شده با فریمورک لاراول بپردازیم بهتر است کمی درباره ی خود لاراول صحبت کنیم.

از ویدیو زیر نیز میتوانید بعنوان کمکی برای این مقاله استفاده کنید ‌: 

 

لاراول ( Laravel ) چیست و معرفی ۱۲ سایت ساخته شده با لاراول

لاراول یک فریمورک Mvc و متن باز و رایگان برای زبان برنامه نویسی Php هست که برای ساخت و توسعه ی وب سایت های اختصاصی ، بوجود آمده است. 

فریمورک لاراول از پکیج های دیگر فریمورک ها مثل Codeigniter , Yii و سیمفونی و همچنین دیگر زبان ها مثل Ruby on Rails استفاده میکند تا کار توسعه ی وب را راحت تر ، سریعتر و منعطف تر بکند.

لاراول مزایای زیر را دارد که به همین علت به گزینه ی مناسب برای توسعه ی وب سایت و فروشگاه برای کسب و کار ها و شرکت های مختلف شده است :

  • ارتباط با دیگر سرویس ها این امکان را میدهد تا برنامه نویسان وب ، وب سایتی منعطف تر بسازند
  • توسعه سریعتر است چون لاراول پکیج های زیادی دارد و همچنین از دیگر فریمورک ها و زبان ها ، پکیج های مفید را به خودش اضافه کرده است.
  • بیش از ۱۵ ماژول و کتابخانه ی داخلی است
  • لاراول یک فریمورک مطمئن و ایمن هست چون که مسائل ایمنی در دیتابیس و ... رعایت شده است
  • دارای جامعه ی توسعه دهندگان بزرگی هست پس پشتیبانی خوبی از سوالات شما نیز میشود.

هم اکنون حدود 888,095 در دنیا از فریمورک لاراول برای توسعه ی خود استفاده میکنند و این نشان میدهد که لاراول انتخاب خوبی برای توسعه و ساخت انواع وب سایت ها بوده است که شرکت ها و کسب کارها تمایل دارند از لاراول استفاده کنند.

وقت آن است که بهترین سایت هایی که با فریمورک لاراول تولید شده اند را بررسی کنیم. پس ادامه ی مقاله را با دقت مطالعه کنید.

در ادامه ۱۲ سایت برای شما آورده ایم که بهترین سایت ها با لاراول هستند و دید شما نسبت به لاراول را باز تر میکنند.

۱ - سایت Invoice Ninja

 

سایت Invoice Ninja با فریمورک لاراول

سایت Invoice Ninja یک وب سایت مدیریت فاکتور ، پرداخت ها ، مانیتور کردن حساب های مالی شما و ... است که بصورت اوپن سورس پیاده سازی شده است تا به فریلنسرها و شرکت های مختلف جهت مدیریت مالی کمک کند.

شاید سایت invoice ninja زیاد مطرح نباشد ولی برای صدور فاکتور و صورتحساب عالی است که از طریق مدل SaaS و به عنوان نرم افزار خدمات ارائه میدهد به همین علت به کاربران اجازه میدهد که آنرا روی سرور خود میزبانی کنند یا از روی کلاد استفاده کنند.

طبق ادعای این سایت بیش از ۲۰۰،۰۰۰ نفر از این سرویس استفاده میکنند.

سایت invoice ninja با فریمورک لاراول پیاده سازی شده است و میتوان بعنوان یکی از سایت های ساخته شده با لاراول به آن اشاره کرد.

 

۲ - سایت Alison

 

سایت آموزشی Alison نمونه سایت ساخته شده با لاراول

سایت Alison در سال ۲۰۰۷ بوجود آمده و یکی از پلتفرم های پیشرو آموزشی است که دوره های آموزشی آنلاین و ارتقاء مهارت را ارائه می دهد.

این پلتفرم در زمینه های مختلف دوره های آموزشی ، مدارک و گواهینامه ارائه میدهد از جمله فروش و بازاریابی ، فناوری اطلاعات ، سلامت ، تجارت ، زبان ، توسعه ی شخصی ، مدیریت ، مهندسی و ساخت ساز ، دروس دانشگاهی و ...

این سایت در ۱۹۵ کشور فعالیت میکند که بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال دارد. سایت آلیسون در حال تغییر شیوه ی آموزش در جهان است.

سایت Alison با فریمورک لاراول پیاده سازی شده و یکی از مثال های خوب برای نمونه سایت های ساخته شده با لاراول است.

 

۳ - سایت Barchart

 

سایت Barchart با فریمورک لاراول ( نمونه سایت لاراولی )

 

وب سایت Barchart یک سایت عالی در زمینه ی بورس ، فارکس ، سهام و ارزهای دیجیتالی میباشد و افرادی که تریدر هستند یا در بورس سرمایه گذاری میکنند مخاطبین اصلی این سایت هستند ( ایالات متحده ، بریتانیا ، کانادا و ... ).

این سایت ابزارهای مختلفی را تدارک دیده تا کارهای تحقیقاتی روی بازارهای مالی توسط سرمایه گذاران به راحتی انجام بگیرد.

تا ژانویه سال ۲۰۲۱ این سایت بیش از ۳.۷ میلیون کاربر داشته است. این سایت توسط فریمورک لاراول پیاده سازی شده است و یک مثال خوب برای نمونه سایت هایی هست که با فریمورک لاراول توسعه داده شده اند.

 

۴ - سایت MyRank

 

سایت myrank نمونه سایت ساخته شده با لاراول

وب سایت MyRank یکی دیگر از پلتفرم های آموزش آنلاین است که با فریمورک لاراول ساخته شده است. پلتفرم MyRank بعنوان برترین وب سایت خود ارزیابی در کشور هند محسوب میشود ، سایت MyRank دارای آموزش و راهنماهایی هست که به دانشجویان خود ارائه میدهد تا به اهداف خود در آموزش به راحتی دست پیدا کنند.

این پلتفرم آموزش آنلاین دوره هایی در زمینه ی NTSE, MPC/PCM, Bank PO, GRE, Gate و MSc Agri برگزار میکند.

سایت MyRank حدود ۳۶.۴۰۲ دانشجو دارد که ۹۱.۳۸۹ پرس و جو حل شده و ۱۰۰.۵۶۸ آزمون در آن برگزار شده است.

۵ - سایت alphacoders.com 

 

سایت alphacoders نمونه سایت ساخته شده با Laravel


سایت alphacoders.com یک پلتفرم آنلاین برای ارتباط تولید کنندگان محتوا با مخاطبین آنها میباشد تا یک فرصت خوب شغلی برای تولید کنندگان محتوا فراهم کند.

از طریق این پلتفرم می توانید تصاویر، آواتارها، آثار هنری و موارد دیگر را به عنوان محتوا جستجو کنید.

پلتفرمی که با استفاده از فریمورک لاراول ساخته شده است و مثال خوبی برای نمونه سایت های ساخته شده با لاراول است، AlphaCoders.com در سراسر جهان در حال گسترش است و اعتبار منحصری دارد.

 

۶ - سایت Laracasts 

 

سایت لاراکست نمونه سایت لاراولی

سایت Laracasts یکی از سایت هایی است که با لاراول ، برای توسعه دهندگانی که می خواهند مهارت های توسعه ی وب خود را ارتقا دهند ساخته شده است.

این پلتفرم با طیف گسترده‌ای از دوره‌های آموزشی که موضوعات متعددی مانند لاراول، جاوا اسکریپت، گیت، PHP، Vue و غیره را پوشش می‌دهد در اختیار برنامه نویسان قرار دارد.

در حال حاضر، Laracasts بیش از 3 میلیون کاربر دارد و توسط بسیاری از توسعه دهندگان از جامعه Laravel توصیه می شود.

 

۷ - سایت CheckPeople

 

نمونه سایت های ساخته شده با Laravel ( لاراول )


هزاران نفر در ایالات متحده امریکا برای پیگیری یکی از اقوام ، یک دوست قدیمی یا هم کلاسی های قدیمی خود از سایت CheckPeople استفاده میکنند.

 

CheckPeople یکی از سایت هایی است که با لاراول ساخته شده است برای یافتن اطلاعات اولیه در مورد یک شخص خاص ، سوابق جنایی، بررسی پیشینه و سایر موارد.

این پلتفرم یافتن ایمیل ، شماره تماس و ... را برای افراد بسیار ساده کرده است.

چیزی که این پلتفرم را نسبت به سایر سایت های مشابه منحصر به فرد می کند، سادگی طراحی و استفاده از امکانات میباشد ، نتایج به گونه ای دسته بندی می شوند که کاربران احساس خستگی نکنند.

۸ - سایت World Walking

 
نمونه سایت های ساخته شده با فریمورک لاراول سایت world walking

وب سایت World Walking جایی هست که افراد را به راه رفتن و قدم زدن ترغیب میکند. چه به دنبال شروع برای قدم زنی چالش برانگیز باشید و چه به دنبال تقویت مهارت های پیاده روی خود باشید، سایت World Walking مکان مناسبی برای شروع است.

این پلتفرم نیز  با فریمورک لاراول ( Laravel) پیاده سازی شده است و امکان قرار دادن چالش های مختلف را دارد و همچنین شما میتوانید تجربه های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر جامعه ی درون این سایت به مقدار 75,919,840,519 قدم پیاده روی کرده اند.

 

۹ - سیستم مدیریت محتوای October CMS

 

October CMS نمونه سایت ساخته شده با لاراول

سیستم مدیریت محتوای october cms همانند وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا متن باز ، رایگان و خود میزبان است. 

یکی از برتری های این cms این است که فریمورک لاراول توسعه داده شده که توسط هزاران برنامه نویس وب از سرتاسر دنیا مورد استقبال گرفته از جمله شرکت های KFC, Nestle و Toyota .

یکی از ویژگی های October CMS که باعث شده توسط بسیاری از برنامه نویسان جهت پیاده سازی تجارت آنلاین انتخاب شود امکان استفاده ی مجدد از کدها بصورت موثر است که باعث صرفه جویی در زمان توسعه میشود.

 

۱۰ - سیستم مدیریت محتوای Asgard CMS

 

سیستم مدیریت محتوای Asgard CMS نمونه پروژه ی لاراولی

یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا که با فریمورک لاراول توسعه داده شده Asgard CMS است که ویژگی های عالی مانند responsive بودن را دارد و بر روی لاراول ۵ و پی اچ پی ۷ توسعه داده شده است.

چیزی که آن را به یک انتخاب ایده آل در میان توسعه دهندگان تبدیل می کند نصب آسان آن است که کمتر از پنج دقیقه طول می کشد، پشتیبانی از حالت چند زبانه، رویکرد ماژولار، کاربرپسند، سفارشی سازی و موارد دیگر از جمله ویژگی های این سیستم مدیریت محتوای لاراولی است.

برخی ماژول ها از قبل آماده است و کار توسعه دهندگان را راحت تر و در زمان آنها صرفه جویی کرده است. این سیستم مدیریت محتوا نیز یکی از نمونه پروژه هایی هست که با لاراول اجرا شده است.

 

۱۱ - سایت Cachet

 

سایت cachet نمونه سایت ساخته شده با فریمورک لاراول

سایت Cachet یکی دیگر از سایت های ساخته شده با فریمورک لاراول است که برای رفع خطاها و مشکلات سایت ها طراحی شده است.
به عبارت دیگر، افراد زمانی از این پلتفرم استفاده می‌کنند که وب‌سایت‌شان کند بارگذاری می‌شود، به درستی کار نمی‌کند یا حتی به طور کامل از کار می‌افتد.

شرکت‌ها در سراسر جهان به این وب‌سایت تکیه می‌کنند تا به مشتریان، سهامداران و تیم‌های خود، از دسترس خارج شدن سیستم و خرابی سیستم را بهتر توضیح دهند.

 

۱۲ - سایت laravel.io

 

سایت laravel نمونه سایت ساخته شده با فریمورک لاراول


سایت Laravel.io در بین توسعه دهندگان لاراول بسیار محبوب است این سایت یکی از بهترین انجمن های لاراول است تا برنامه نویسان سوالات خود را مطرح کنند یا به سوالات دیگران پاسخ دهند.

در این سایت از آخرین اخبار لاراول، مقالات گرفته تا پادکست ها قرار میگیرد و بصورت کلی هرچیزی که مربوط به توسعه ی لاراول باشد را اینجا میتوانید پیدا کنید. 

در حال حاضر این انجمن دارای 50,144 عضو میباشد و انتظار میرود بیشتر هم شود زیرا این سایت برای توسعه دهندگان لاراول منبع آموزشی بسیار مهمی است.

این سایت نیز با فریمورک لاراول طراحی شده و میتوان بعنوان نمونه سایت ساخته شده با لاراول آنرا نام برد.

 

لینک کوتاه این مقاله : https://avasam.ir/post/389
این سیستم برپایه ی علاقه مندی شما یک دوره ی مناسب به شما پیشنهاد میدهد
مرا بسوی بهترین دوره ی آموزشی که برای من مناسب است هدایت کن 🤖
برای استفاده ی دیگران و حمایت از ما در جامعه های زیر به اشتراک بگذارید

.:: نظرهای کاربران ::.
سعید نادری / 2 سال پیش

بسیار جامع و عالی درباره ی نمونه سایت های لاراولی توضیح دادید من خیلی دنبال نمونه سایت های قوی با لاراول بودم تا تصمیم بگیرم لاراول را یاد بگیرم ییا نه ممنون

دوره ی آموزش پروژه محور ساخت کافه بازار دوره ی آموزش پروژه محور ساخت فروشگاه دیجیکالا آموزش لاراول دوره ی آموزش ویو جی اس