بیست میلیارد تومن در چهار سال با برنامه نویسی

بیست میلیارد تومن در چهار سال با برنامه نویسی

بروزرسانی : 5 ماه پیش

 

درآمد میلیاردی از برنامه نویسی حقیقت یا دروغ ؟‌

درامد از برنامه نویسی همیشه یک داستان جدایی ناپذیر از برنامه نویسان بوده است در این ویدیو به شرح کامل یک مسیر و برنامه برای چهار سال آینده ترسیم میشود که شما را به مبلغ حداقل بیست میلیارد تومن میرساند.

اما اینکه رسیدن به مبلغ میلیادری در برنامه نویسی حقیقت دارد یا نه موضوع جدایی هست و باید بررسی شود.

طبق آماری که در سایت statista منتشر میشود تعداد برنامه نویسان تا سال ۲۰۲۳ به تعداد حدودی ۲۷٫۷ میلیون نفر میرسد و این مقدار در حال افزایش است.

تصویر زیر را مشاهده کنید :‌

تعداد کل برنامه نویسان در جهان
 
این شغل شغلی است که هیچ محدودیت از نظر زمانی و مکانی ندارد. شما میتوانید در هر مکانی که قرار دارید کار کنید و کسب درآمد کنید.
شب یا روز تفاوتی ندارد
اینکه تعطیل است یا نیست مهم نیست.
شما میتوانید تکه ای از پروژه ی خود را ساعت ۳ نصف شب انجام دهید یا میتوانید ویدیویی را صبح زود ضبط کنید مهم این است کار انجام بگیرد.
اگر در لیست ثروتمندان جهان نگاهی بیاندازید به راحتی بیش از ۸۰ درصد آنها به شیوه ای با تکنولوژی هایی در ارتباط هستند که شدیدا به برنامه نویسی نیاز دارد و خود آن اشخاص نیز با برنامه نویسی شروع کرده و به آنجا رسیده اند.
پس چنین توصیفاتی برای چنین شغلی صد البته درآمد میلیاردی خواهد داشت ... زمانی که شغل های دیگری که به زمان خاص محدود هستند و باید در یک مکان خاصی انجام بگیرند درآمد های میلیاردی دارند چطور برنامه نویسی که هر روز در حال پیشرفت هست و هیچ محدودیت مکانی و زمانی ندارد نتواند درامد میلیاردی داشته باشد ؟ 
 

کسب درآمد بیست میلیارد تومنی در عرض چهار سال با برنامه نویسی

در ویدیویی که در این پست قرار داده شده است یک برنامه ریزی کلی انجام میگیرد تا با تمرکز روی آن بتوانید حداقل ۳۰ میلیارد تومان در عرض ۴ سال بدست بیاورید.

توجه کنید که اگر مسائل این ویدیو را حتی در اندازه ی کوچک تغییر دهید نتایج گفته شده حاصل نخواهد شد.

در زیر به مواردی که نیاز است میپردازیم تا از طریق برنامه نویسی بتوانید به میلیاردها پول برسید.

اگر چهار سال بصورت تمام زمان نیاز باشد و اگر فرض کنیم از سال ۲۰۲۰ شروع کنید برنامه ریزی زیر برای کسب درآمد ۲۰ میلیارد تومن در چهار سال کافی است.

 

سال صفرم برای کسب درآمد ۲۰ میلیارد از برنامه نویسی

سال شروع را سال صفرم حساب میکنیم و در پایان سال ۲۰۲۰ یکسال کامل را شما صرف پیشرفت در برنامه نویسی کرده اید. سال صفرم عملا شما نباید هیچ درآمدی از برنامه نویسی داشته باشید چون اصلا تمرکز شما روی بحث درآمد از برنامه نویسی نیست.

شما اگر صفر هستید و از نظر تخصص و درآمد در برنامه نویسی صفر هستید باید بدانید که سال صفرم و در شروع باید به کار دیگری مشغول شوید و درآمد آنرا هزینه کنید برای آموزش دیدن.

سال اول باید آموزش بخرید و ببینید و تمرین کنید این مسئله بسیار مهم است و در سال اول بسیاری از افراد عقب میکشند و اگر بیست میلیارد تومن را میخواهید به این فکر کنید که آیا حاضری یک سال در اسنپ کار کنید یا یک سال در رستوران کارگری کنید تا پول آنرا فقط برای کسب اموزش برنامه نویسی صرف کنید؟ اگر جواب بله است شروع کنید و اگر نمیتوانید این کار را انجام دهید به برنامه نویسی و درآمد بالا فکر نکنید.

بسیاری از افراد با شنیدن این جملات به سراغ آموزش های رایگان یا آموزش های کپی و غیر مجاز خواهند رفت این نکته را باید بدانید که اصلا مسئله وجود داشتن ویدیو های اموزشی در کامپیوتر شما نیست مسئله ی اصلی این است که شما برای کسب مهارت باید هزینه کنید و اگر هزینه کنید میتوانید پیشرفت کنید. اگر سنگ بنای کاری که شروع کردید را کج بگذارید یعنی از ویدیو های غیر مجاز و کپی شده خارجی یا ایرانی استفاده کنید لطفا این مسیر را ادامه ندهید چون چهار سال که هیچ اگر چهارصد سال هم زحمت بکشید نتیجه صفر است چون سنگ بنا و ابتدای کار اشتباه و کج بوده است و بار کج به منزل نمیرسد.

پس سال صفرم از برنامه نویسی پول در نمی آوردید که هیچ باید هزینه هم بکنید تا آموزش ببینید مشخص کنید که به چه زمینه ای بیشتر از همه علاقه مند هستید ؟ 

پس از اینکه علاقه ی خود را مشخص کردید به دنبال یک کسب و کار دیگری میروید که قبلا به آن مشغول بودید و هزینه های آموزش را پرداخت میکنید و سپس متعهدانه طی یکسال آموزش میبینید و تمرین میکنید.

اگر هم که هزینه های شما از جایی مثل جیب بابا پرداخت میشود بهتر است آنرا قطع کنید و مستقل شوید چون اگر قصد دارید برنامه نویس حرفه ای باشید و کسب درآمد کنید حتما باید بتوانید بر مشکلات خود نیز غلبه کنید پس از حالا تمرین کنید مستقل باشید.

 

سال اول برای کسب درآمد ۲۰ میلیارد از برنامه نویسی

خب یک سال گذشته است . سال اول تمام شده است و نهالی که شما کاشته اید اکنون وارد یک سالگی خود شده است. 

در سال صفرم قرار بر این بوده که به کسب درآمد از برنامه نویسی فکر نکنید و علاوه بر آن برای آموزش برنامه نویسی هزینه کنید. هزینه ای که باید حتما صرف آموزش برنامه نویسی شود. تفاوتی ندارد دوره های آنلاین شرکت میکنید یا دوره های حضوری اما دوره های آنلاین پیشنهاد ما است چون آزادی بیشتری به شما میدهد.

سال صفرم آموزش دیده اید و هزینه کرده اید و از نظر مالی در برنامه نویسی منفی هستید . سال اول که رسید شما از نظر درآمد برنامه نویسی کمی پیشرفت خواهید کرد سعی کنید پروژه های کوچک و دانشجویی و ... بگیرید که بسیار کوچک و در حد تمرین هستند.

در این سال پس اندازی نمیتوانید از برنامه نویسی جمع کنید.

تمام درآمد شما از برنامه نویسی ممکن است به شکلی باشد که کفاف زندگی خودتان و هزینه های آموزشی شما باشد و عملا شما صفر باشید.

توجه کنید که این پلن را درست انجام دهید و در سال اول سعی نکنید پروژه بزرگ بگیرید یا بخواهید زرنگ بازی در بیارید و سعی کنید مبالغ بالایی کسب کنید چون در این صورت کل برنامه بهم میخورد.

مثلا شما در سال صفرم برای آموزش های لاراول هزینه کرده اید و در سال اول باید از گرفتن تمرینات دانشجویی و تدریس های خیلی کوچک شروع کنید و مبلغی در حد اینکه بتوانید خرج و مخارج خود را در بیاورید کافی است.

 

سال دوم برای کسب درآمد ۲۰ میلیارد از برنامه نویسی

سال صفرم و اول تمام شده است . طبق ویدیو و برنامه ریزی مهندس نیک زاد در آموزش برنامه نویسی و ویدیو بالا شما باید در این سال بصورت دور کاری یا فریلنسری کار کنید . البته اگر شخصی هستید که نمیتوانید دور کاری انجام بدید و حتما باید در شرکتی حضور داشته باشید میتوانید در این یک سال رزمه ی سال های پیشین خود را نزد شرکت های مختلف ببرید و مطمئنا شما را با حقوق متعادلی جذب خواهند کرد.

اما پلن اصلی این است که شما فریلنسر شوید تا هم زمان کافی برای کسب درآمد های عنوان شده در این ویدیو داشته باشید هم آزادی انجام کار !

اگر به سایت های ثبت سفارش پروژه ایرانی بروید میتوانید به راحتی ثبت نام کنید  تخصص های خود را بیان کنید و شروع به کار کنید که البته رفته رفته که تعداد پروژه های انجام شده ی شما بیشتر میشود میتوانید کارهایی با زمان کمتر و هزینه های بالاتر را اخذ کنید چون رزومه ی شما قویتر شده و اعتماد به شما بیشتر شده است.

این سال سالی است که به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در سال میتوانید برسید توجه کنید که سال های بعدی نیازمند رسیدن به این مبلع است و کسی این مرحله را طی نکند مطمئنا نمیتواند سال های بعدی را هم سپری کند.

سال سوم برای کسب درآمد ۲۰ میلیارد از برنامه نویسی

این سال سال تمرکز و ارتقا تخصص است یعنی در این سال شما باید با سرعت هر چه تمام تر از یک برنامه نویس اماتور که سال های قبلی از خود ساختید به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شوید.

شعار سال سوم این است : روی یک چیز تمرکز کنید.

اگر شما در دام آموزش دیدن بیوفتید و سعی کنید بعد از اموزش دیدن و یاد گرفتن یک مبحث دوباره سراغ آموزش دیدن بروید در یک حلقه ی بی نهایت تلف کردن وقت می افتید که ثمری برای شما نخواهد داشت.

پس اگر پایتون دوست دارید هرگز سراغ جاوا نروید اگر جاوا دوست دارید هرگز سراغ یادگیری مبحث دیگری مثل پی اچ پی نروید

آن چیزی که در سال های قبل برای آن وقت گذاشتید را در مسیر خودش امتداد دهید مثلا 

اگر پایتون را یاد گرفتید سپس بصورت پیشرفته یاد بگیرید و بعد از آن نیز میتوانید فریمورک های پایتون را یاد بگیرید و سپس هر چیزی که مربوط به پایتون باشد شما را در مسیری قرار میدهد که سال سوم را به شیوه ی درست طی کنید.

اگر پی اچ پی یاد گرفتید فریمورک های آن مثل لاراول یا کدایگنایتر را یاد بگیرید در کل فکر نکنید وقتی این چیزها را یاد گرفتید بی ارزش هستند و نمیتوانید با انها کسب درامد کنید.

این تخصص ها بی نهایت ارزشمند هستند افرادی هستند که آرزو میکنند به جایگاه شما برسند پس از تخصص خود برای کسب درآمد و ارتقای خود استفاده کنید.

یاد گرفتن یک مبحث مانند ساختن دیوار است اگر مباحث در ادامه باشد دیوار بلند تر میشود و اگر یکهو به مطلب جدیدی بپرید دیوار شما سقوط میکند و باید دیوار جدیدی از صفر بسازید و این یعنی کشتن وقت ! وقت که ارزشش از الماس هم بیشتر است.

این سال درآمد شما باید از راه های جدیدی باشد 

کدنویسی بس است ! دیگر کدنویسی نکنید سال پیش به اندازه ی کافی کدنویسی کردید 

در این سال علاوه بر اینکه تخصص خود را باید افزایش دهید و روی یک چیز تمرکز کنید باید شیوه ی کسب درآمد خود را عوض کنید تا نسبت به سال قبلی که هدف ما ۳۰۰ میلیون تومان بود درآمد بیشتری یعنی حداقل ده برابر بیشتر کسب کنید.

این سال باید روی ایجاد محصول و یا ارائه سرویس بصورت انبوه تمرکز کنید . ساده ترین کاری که میتوانید بکنید برگزاری دوره های آموزشی است کاری که ما در آواسام انجام میدهیم. یعنی تخصص خود را در قالب محصولات آموزشی ارائه دهید تا وقتی یکبار زحمت میکشید افراد بسیار زیادی بتوانند از ان استفاده کنند

یا یک محصولی را بصورت انبوه ارائه دهید و این دیگر بستگی به این دارد که در چه زمینه ای فعالیت میکنید یکی از مواردی که میتوانید انجام دهید تولید محصولات آموزشی بود ولی مورد دیگر یک مثال است

مثلا فرض کنید شما برنامه نویس موبایل هستید و طی سال های گذشته هم روی ان تمرکز کرده بودید.

حالا میتوانید محصولی تولید کنید و روی مارکت قرار دهید. زمانی که شما حتی در خواب هستید ممکن است محصول شما برای شما سودآوری کند.

مشتریان شما بسیار زیاد میشود و طبق تجربیات و بررسی هایی که ما انجام دادیم حداقل درآمد شما باید ده برابر شود.

این سال هدف گزاری ما روی ده برابر مبلغ سال پیش است یعنی ۳ میلیارد تومان.

سال چهارم برای کسب درآمد ۲۰ میلیارد از برنامه نویسی

سال چهارم سال پایانی برنامه ی ما است. این سال سالی است که اتفاقات خوب می افتد و پیشرفت های چشم گیر نمایان میشود. اما بارها تاکید کرده ایم و باز هم تاکید میکنیم که لازمه ی رسیدن به این نقطه عمل کردن صد در صدی به برنامه است بدون کوچکترین انحراف از مسیر.

در سال سوم محصولات بصورت انبوه تولید میشد و کسب درآمد ده برابر شده بود و به مبلغ ۳ میلیارد تومن رسیدیم. در این سال با این مبلغ باید سرمایه گذاری کنید تا افرادی که علاقه مند هستند و تخصص دارند را جذب کنید و بتوانید مدیریت کنید

سال چهام سال مدیریت است اگر توانایی مدیریت ندارید کتاب های مدیریت بخوانید و خود را به این سطح برسانید مراقب باشید که سال چهارم حتما باید ادامه ی تخصصی باشد که در سال های گذشته کسب کردید و از مسیر خارج نشوید.

مثلا بجای تولید محصولات آموزشی میتوانید یک پلتفرم آموزشی بسازید که مدرس های دیگر تولید محتوا و محصول بکنند و این طور درآمد سال گذشته ی شما که خودتان محصول تولید میکردید باید ده برابر شود و به مبلغ حدودی ۳۰ میلیارد تومن میرسید

ده میلیارد تومن را بعنوان سرمایه گذاری در کسب و کارتان در نظر میگیریم و در نهایت ۲۰ میلیارد سود خالص در حساب شماست.

ویدیو را بارها ببینید.

لینک کوتاه این مقاله : https://avasam.ir/post/213
این سیستم برپایه ی علاقه مندی شما یک دوره ی مناسب به شما پیشنهاد میدهد
مرا بسوی بهترین دوره ی آموزشی که برای من مناسب است هدایت کن 🤖
برای استفاده ی دیگران و حمایت از ما در جامعه های زیر به اشتراک بگذارید

.:: نظرهای کاربران ::.
ایهان نوری / 29 روز پیش
من میخام پودا
مهدی / 2 ماه پیش

به نظرم بیشتر شبیه خیالات بود مگه میشه آدم تو چهار سال به این مقدار پول دست پیدا کنه ؟ حداقل باید ده سال برنامه نویسی کنی تا بتونی یکم درآمدت رو زیاد کنی تو داری میگی تو ۴ سال مبلغ بیست میلیارد ؟ واقعا که مزخرف بود

مهمان / 5 ماه پیش

واقعا با این مسیر میشه میلیاردر شد حتی در زمان کمتری ! پول دراوردن از برنامه نویسی مثل‌ اب خوردنه

مهمان / 1 سال پیش

خعیییییییییلییی ممنون

رادین / 2 سال پیش

عالی بود 

 

زهرا / 3 سال پیش

سلام به نظرتون اگر با این برنامه پیش بریم میتونیم به این مبالغ برسیم ؟ چطوری آخه 

پشتیبانی آواسام :

سلام ما تضمینی ندادیم که برسید یا نرسید اشخاصی هستند زمان بیشتری از این برنامه ریزی را طی کردند ولی به بیست میلیارد که چه عرض کنم به بیست میلیون تومن هم نرسیده اند ولی افرادی هم هستند که در طی یکی دو سال خیلی بیشتر از بیست میلیارد ساخته اند. ما مسیر درست را گفتیم بقیه با خود شماست که چطور مسیر را خواهید رفت با چه سرعتی با چه امکاناتی و با چه باورهایی

هلیا / 3 سال پیش

مرسییی عالییی بووود

دوره ی آموزش پروژه محور ساخت کافه بازار دوره ی آموزش پروژه محور ساخت فروشگاه دیجیکالا آموزش لاراول دوره ی آموزش ویو جی اس