دوره ی آموزش برنامه نویسی اندروید آپدیت شد

دوره ی آموزش برنامه نویسی اندروید آپدیت شد

بروزرسانی : 3 سال پیش

سالهای پیش ما در گروه آموزشی آواسام یک دوره ای برای برنامه نویسی اندروید برگزار کردیم. بسیاری از دوستان دوره را تهیه کرده و استفاده کردند اما اکنون چند سال گذشته است و بعضی چیزها عوض شده ،‌ از جمله برخی از کدها که کلا تغییر یافته و بعضی از ابزارهای جدیدی که اضافه شده و نیاز به آموزش دیدن دارد.

ما بعنوان تولید کننده و مدرس دوره های آموزشی برنامه نویسی سعی میکنیم دوره ها را بروزرسانی کنیم و همیشه آنها را با مباحث جدید برنامه نویسی آپدیت نگه داریم.

البته در این دوره، ما بجای بروزرسانی ، کل دوره را از ابتدا شروع کردیم و از صفر تولید کردیم که تمام مباحث جاافتاده و تغییر یافته در این دوره ی کامل جا بگیرند.  پس در واقع این دوره یک دوره ی جدید هست.

از تمام مطالب آموزشی در منابع معتبر ، ویدیوهای آموزشی انگلیسی زبان ، مستندات اصلی سایت دولوپرهای اندروید و ... در تولید و جمع آوری این دوره ی کامل استفاده شده است و نکته ای باقی نمیماند که در برنامه نویسی اندروید از قلم بیوفتد.

 

آپدیت دوره ی آموزش برنامه نویسی Android آواسام

آپدیت این دوره شامل یک دوره ی جدید جامع و کامل در ۱۰۵ جلسه ی ویدیویی با کیفیت بالا ( فول اچ دی ) میباشد که از نظر صوتی و تصویری ارتقا بسیاری یافته است تا مطالب آموزشی با جذابیت بیشتر منتقل شوند. در ویدیو زیر توضیحات مهندس نیکزاد درباره ی اپدیت جدید این دوره صحبت میکند و نکاتی درباره ی برنامه نویسی اندروید و آینده ی برنامه نویسی اندروید بازگو میکند.

جرقه ی تولید دوباره ی این دوره ی آموزشی زمانی زده شد که یک ایمیل از یکی از کاربران دریافت کردیم مبنی بر اینکه آیا زبان جاوا در حال مرگ است و زبان کاتلین جایگزین آن است ؟ 

پاسخ به این سوال ساده است خیر !‌ هر چند که ما دوره ی آموزش پروژه محور کاتلین هم داریم که به تازگی بروزرسانی هم شده است ولی این دلیل بر حذف جاوا از برنامه نویسی اندروید نیست.

بسیاری از برنامه نویسان هنوز هم به قدرت جاوا ایمان دارند و اگر شما بدون یادگیری جاوا به سمت کاتلین بروید کار شما ممکن است به مشکل بخورد چون همین الان هم بسیاری از کدها و کتابخانه ها برای نوشتن اپلیکیشن اندرویدی با زبان جاواست.

کاتلین سازگاری بسیار عالی و صد در صدی با زبان جاوا دارد و در کنار هم میشود از این دو زبان بهره گرفت ولی توجه کنید که اگر بدون دانش جاوا به سمت کاتلین برای برنامه نویسی اندروید بروید دچار سردرگمی ها و مشکلات زیادی خواهید شد پس بهتر است ابتدا جاوا را درحد خوبی یاد بگیرید و سپس کاتلین را جهت سرعت بخشیدن و بالا بردن کیفیت اپ های خود استفاده کنید.

این دوره به همین منظور تهیه شده است تا افرادی که وارد دنیای برنامه نویسی اندروید میشوند ابتدا جاوا را بصورت کامل و خوب یاد بگیرند و سپس برای پیشرفت کاتلین را یاد بگیرند.

 

دوره ی آموزش برنامه نویسی اندروید آواسام مناسب چه کسانی میباشد ؟ 

اگر ویدیو معرفی این دوره را دیده باشید که در ابتدای همین پست نیز قرار دادیم و از طریق این لینک هم میتوانید تماشا کنید درباره ی افرادی که میتوانند از این دوره استفاده کنند صحبت شده است. این دوره به هیچ رده ی سنی محدود نمیشود. از کودکان کم سن و سال تا هر فرد میان سال و سن بالا میتواند از دوره استفاده کند و برنامه نویس شود. اگر اخبار دنیای فناوری را پیگیری کرده باشید مثال هایی از برنامه نویسان موفق را میبینید که در سنین بسیار پایین مثل ۵  ساله و ۱۰ ساله و ... به موفقیت های بزرگی در برنامه نویسی رسیده اند.

برنامه نویس موبایل هشتاد ساله ی ژاپنی

همچنین برعکس این مورد نیز درست است مثلا برنامه نویسی در ژاپن که بالای ۸۰ سال سن دارد و اپ های موبایل توسعه میدهد. البته از این موارد خیلی زیاد هست و باز تاکید میشود که سن هیچ ربطی به برنامه نویس بودن ندارد همانطور که یادگیری مثلا ریاضی به سن و سال ربطی ندارد برنامه نویسی نیز به همین روال است.

پس از نظر سن و سال نگران نباشید و در هر سنی که هستید و علاقه مند هستید شروع کنید.

همینطور که سن مهم نیست برخی فاکتورهای دیگر نیز که شاید فکر کنید در یادگیری برنامه نویسی تاثیردارند نیز مهم نیستند.

مثل داشتن تحصیلات دانشگاهی در رشته ی مهندسی کامپیوتر یا موقعیت جغرافیایی یا هر عامل بیرونی که جدا از شغل برنامه نویسی هست.

اگر علاقه مند به برنامه نویسی باشید و با یک دوره ی آموزشی اصولی شروع کنید و متعهدانه تمرینات آنرا انجام دهید صد در صد موفق خواهید شد فارغ از اینکه کجا هستید و چه سنی دارید و چه مدرک تحصیلی 

البته بعضی پیش نیاز ها وجود دارد که به یادگیری شما سرعت میبخشد مثل علاقه به یادگیری زبان انگلیسی و مبانی کامپیوتر و کار با اینترنت و تکنیک های سرچ گوگل و ...

هر چند که این فاکتورها نیز در طول یادگیری این دوره ی آموزشی فوق العاده ، قابل توسعه دادن هستند و میتوانید روی آنها نیز کار کنید تا تقویت بشوند.

 

درآمد برنامه نویسی اندروید چطور است؟

این سوال یکی از سوال های پرتکرار برای افرادی هست که قصد دارند برنامه نویسی android را شروع کنند. واقعیت این است که در تمام جوامع برنامه نویسان عقیده این است که درآمد خاص و مشخصی برای برنامه نویسی در یک حوزه ی خاص نمیشود تعیین کرد ولی میشود گفت که درآمدزایی با آن خوب است یا نه ؟ 

درآمد برنامه نویسی اندروید به دلیل محبوب شدن اندروید بسیار عالی است و میتوان گفت یکی از حوزه های پردرآمد در زمینه ی برنامه نویسی است. علاوه بر این کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید به دلیل وجود مارکت های گوناگون بسیار راحت از دیگر حوزه های برنامه نویسی است. 

گوگل پلی و چندین مارکت جهانی و همچنین در داخل کشور ایران مارکت های اندرویدی مثل کافه بازار و مایکت و ... بدون دردسرخاص اپ های شما را منتشر میکنند و در اختیار میلیون ها کاربر قرار میدهد و در صورت اینکه اپ شما با کیفیت و مناسب باشد حتی برای شما درون اپ خود تبلیغات میکنند مثلا اپ شما را در بخش های برگزیده یا صفحات اولیه که بازدیدهای بیشتری دارد قرار میدهند.

روش دیگر کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید انجام پروژه ها بصورت فریلنسری هست . شما در این حالت میتوانید از راه دور پروژه ها یا بخش هایی از پروژه های شرکت ها و دیگر برنامه نویسان را کدنویسی کنید و بابت کاری که انجام داده اید مبلغ دریافت کنید.

روش سوم کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید استخدام در شرکت های برنامه نویسی هست که این شرکت ها نیز حقوق ثابتی در نظر ندارند. شرکت با شرکت فرق میکند و حتی درون شرکت نیز ممکن است حقوق یک برنامه نویس اندروید با برنامه نویس دیگر فرق بکند چون کیفیت کارها یکسان نیست .

درآمد برنامه نویسی اندروید بسیار بالاست و اگر نگران آینده ی مالی این حوزه ی فنی هستید کافیست به آمارها و نتایج نگاهی بیاندازید و کمی بیشتر درباره ی برنامه نویسان واقعی اندروید تحقیق کنید تا نتیجه بدست شما بیاید.

 

دوره ی برنامه نویسی اندروید جدید آواسام را از کجا تهیه کنم ؟‌

این دوره ی آموزشی طبق روال همیشگی فقط از طریق وب سایت آواسام که هم اکنون در حال خواندن مطلب در آن هستید منتشر شده است. به بخش محصولات بروید و دنبال دوره ی آموزش کامل برنامه نویسی اندروید بگردید . پس از ثبت نام در سایت و ورود به پروفایل اختصاصی خود میتوانید این دوره را به سبد خرید خود اضافه کنید.

سپس به درگاه بانکی وصل خواهید شد و بعد از پرداخت مبلغ دوره و بازگشت به سایت میتوانید در بخش سفارشات خود دوره را ببینید و آنرا تهیه فرمائید.

توجه فرمایید که دوره ی آموزشی مذکور تنها از طریق سایت avasam.ir برگزار میشود و تهیه ی آن از هر سایت یا طریق دیگری از نظر ما درست نیست و استفاده از آن کاملا حرام میباشد.

 

بهترین دوره ی آموزشی برنامه نویسی اندروید چیست ؟ 

این سوال بارها و بارها از تیم ما پرسیده میشود که بهترین دوره ی آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی کدام است؟ بهترین دوره ی آموزشی برای برنامه نویسی اندروید از نظر تیم آموزشی آواسام دوره ای است که کیفیت تصویری و ویدیویی استاندارد و کافی داشته باشد و همچنین مدرس به مباحث تدریس شده تسلط کامل داشته باشد. این موارد در دوره ی آموزشی برنامه نویسی اندروید آواسام فراهم شده است.

ویدیو ها با رزولیشین 1080*1920 تولید میشود که همان فول اچ دی میباشد و لذت دیدن ویدیو های آموزشی را بیشتر میکند همچنین مدرس دوره جناب اقای مهندس نیکزاد بعنوان برنامه نویسی که تجربه ی ده ساله و کار روی پروژه های اندرویدی بزرگی را داشته است تجربه و تسلط کافی برای موضوع برنامه نویسی اندروید را دارد.

پس میتواند گفت دوره ی آموزشی برنامه نویسی اندروید با تدریس مهندس نیکزاد یکی از بهترین و با کیفیت ترین دوره های آموزشی  برگزار شده به زبان فارسی است. شما میتوانید دموها و نمونه ویدیوهای این دوره را دیده و سپس تصمیم به شرکت کردن در این دوره بگیرید.

 

سخن پایانی 

اگر این مقاله را خواندید و به برنامه نویسی اندروید نیز علاقه دارید این نکته را حتما مد نظر داشته باشید که در هر سن و شرایط و موقعیت مکانی که هستید جای پیشرفت در برنامه نویسی برای شما وجود دارد و میتوانید یک برنامه نویس اندروید فوق العاده ای باشید. 

دنیا در حال حرکت به سمت تکنولوژی های نوین هست و اندروید بعنوان محبوب ترین سیستم عامل که متن باز نیز میباشد بهترین موقعیت برای پیاده سازی انواع ایده ها و استارتاپ هاست که شما را به سمت آینده ای عالی حرکت میدهد. ما دوره ای فوق العاده تولید کردیم که انجام وظیفه ی گروه آموزشی ما بوده است اما بقیه راه تلاش و پشت کار خود شماست که در این زمینه موفق شوید.

 

لینک کوتاه این مقاله : https://avasam.ir/post/356
این سیستم برپایه ی علاقه مندی شما یک دوره ی مناسب به شما پیشنهاد میدهد
مرا بسوی بهترین دوره ی آموزشی که برای من مناسب است هدایت کن 🤖
برای استفاده ی دیگران و حمایت از ما در جامعه های زیر به اشتراک بگذارید

.:: نظرهای کاربران ::.
دوره ی آموزش پروژه محور ساخت کافه بازار دوره ی آموزش پروژه محور ساخت فروشگاه دیجیکالا آموزش لاراول دوره ی آموزش ویو جی اس