برخی از وب سایت ها بعد از حدود چهل روز از قطعی اینترنت بین المللی در دسترس قرار گرفته اند ، هنوز علت آن مشخص نیست ولی با بررسی های انجام شده این وب سایت ها با اپراتورهای مختلف به راحتی باز میشوند.
بیشتر وب سایت های باز شده مرتبط با برنامه نویسی هست و شاید دولت تصمیم گرفته است برخی از سایت های فوری و ضروری را فعلا در دسترس برنامه نویسان قرار دهد.
شاید هم سیگنالی است که نشان میدهد به تدریج برخی از وب سایت ها و دسترسی ها به اینترنت بین المللی در حال برقرار شدن است.
لیست برخی از سایت های بین المللی و کاربردی که توسط کاربران اواسام به دست ما رسیده است را در زیر قرار میدهیم تا بتوانید از انها استفاده کنید.
- 🔗 https://letsencrypt.org این وب سایت جهت دریافت و تمدید ssl دامنه ها بصورت رایگان استفاده میشود.
- 🔗 https://react.dev/ وب سایت رسمی فریمورک ری اکت برای برنامه نویسان فرانت اند
- 🔗 https://ubuntu.com محبوب ترین توزیع لینوکسی که هم برای سرور و هم دسکتاپ استفاده میشود
- 🔗 https://nextjs.org/ فریمورک محبوب فرانت اند برای برنامه نویسی وب
- 🔗 https://www.python.org وب سایت زبان برنامه نویسی پایتون
- 🔗 https://vercel.com
- 🔗 https://sourceforge.net/ منبع دانلود نرم افزارها و سورس ها
- 🔗 https://www.digicert.com
- 🔗 google.com
- 🔗 mail.google.com
- 🔗 github.com
- 🔗 code.visualstudio.com
- 🔗 https://www.docker.com
- 🔗 https://www.npmjs.com
- 🔗 https://www.nuget.org/
- 🔗 https://www.postgresql.org
لیست بروزرسانی میشود....
همچنین شما میتوانید وضعیت اتصال اینترنت از طریق سرورهای ایرانی و جهانی و ... بصورت نمودار را همیشه از رادار ابر آروان به نشانی radar.arvancloud.ir بررسی کنید
اگر شما هم وب سایت خارجی میشناسید که اخیرا در دسترس قرار گرفته است آنرا در قسمت نظرات جهت استفاده بقیه ارسال کنید.
دانلودر گیتهاب راه اندازی شد شما میتوانید هر فایلی را با ساختن یک ریپازیتوری دانلود کنید. آموزش را از لینک زیر ببینید :
🔗 https://avasam.ir/post/get-files-by-github
.
نظرات
github.com برا من میاد ولی نمیشه دانلود کرد ازش برای شما هم اینجوریه؟
Skipping Cython compilation
No Arguments Given, Perform Default Install? [Y/n]Y
WARNING, No "Setup" File Exists, Running "buildconfig/config.py"
Using WINDOWS configuration...
Downloading... https://www.libsdl.org/release/SDL2-devel-2.28.4-VC.zip 25ef9d201ce3fd5f976c37dddedac36bd173975c دوستان راهنمایی کنید موقع نصب پایگیم این ارورو میده
سایت هوش مصنوعی گوگل جمینی در دسترس قرار گرفت
الان Udemy باز شده ولی پولیه به درد نمیخوره ، حداقل aur رو باز میکردیم ای مسئولین
باز دوباره github.com رو بستن. همون موقع هم که باز بود نمیتونستم وارد اکانتم بشم چون verfication code به آدرس ایمیلم ارسال میشد که بهش دسترسی ندارم. الانم که دوباره بستنش. aur آرچ لینوکس هم که همچنان بسته هست. حتی سایت های ASUS, HP, Lenovo هم بسته هستن و حتی یه درایور سیستم رو هم نمیشه دانلود کرد. خلاصه هفتاد و اندی روز هست که همه رو از کار و زندگی انداختن. واقعا درمونده شدم.
https://www.udemy.com/ رو باز کردن، حتما یکیشون پول داده یا دوره مفتی ازش میگیره میفروشه!
چرا سایت آرچ لینوکس بسته
سلام،واسه چی آرچ لینوکس و پلتفرم های لینوکس را بستن؟؟؟؟
و اینکه سایت github با اینکه باز هست ولی نمیتوان فایلی ازش دانلود کرد؟؟؟؟؟؟
چرا آرچ لینوکس و پلتفرم های لینوکس را بستن
سایت cursor.com رو باز کردن ولی توی IDE وقتی به AI پیام میدیم، اون به cursor.sh ریکوئست میزنه و باز نیست. اگه راه حلی دارین که بجز سیمکارت پرو(با اینترنت معمولی) بشه از cursor استفاده کرد ممنون میشم راهنمایی کنید🙏
هاگینگ فیس....
سلام خسته نباشید
سایت رسمی https://php.net/ رو هنوز باز نکردن این مونده و یادشون رفته؟ من الآن چند روزه درگیر اینم که MongoDB رو در لوکال در ویندوز ازش استفاده کنم ولی فقط در dll گیر کردم که دانلود کنم. اونم در ساب دامنه php.net قرار داره؟ https://pecl.php.net/package/mongodb
فقط خواستم نظرم رو بدم که شاید به گوش باز کنندگان برسه؟ ان شاء الله ...
خیلی ممنون
سلام
سایت github با اینکه باز هست ولی نمیتوان فایل از ان دانلود کرد
چرا هیچی از گیت هاب نمیشه دانلود کرد کسی هست راهنمایی کنه ؟
الان وبسایت Udemy باز شد:
https://www.udemy.com
سلام https://developer.google.com/ هم در دسترس قرار گرفته
https://tailwindcss.com/ هم در دسترسه
سلام
هوش مصنوعی deepseek هم در دسترسه
https://chat.deepseek.com/
سلام سایت پای پای هم در دسترس قرار گرفت
https://pypi.org/
سایت react.dev هم در دسترسه
سایت لینوکس فدورا هم در دسترس قرار گرفته: https://fedoraproject.org
سایت پستگرس اس کیو ال هم در دسترس قرار گرفت
خداکنه هاگینگ فیس هم بزارن که اصلا مخازنش چون سنگین و زیاده داخلیش نیست
خسلس عالیع
ولی ای کاش همه نسخه های لینوکس خصوصا نسخه آرچ و کالی هم در دسترس قرار میگرفت
هیچ کدوم از میرور های ایرانی بروز نیستن پوستم کنده شد
اگه کسی میرور های جدیدی واسه این دوتا نسخه سراغ داره معرفی کنه در ضمن آروان کلود و مبین هاست ب روز نیستن و مشکل داره موقع نصب
https://github.com/ هم در دسترسه
البته گویا چندتاشون هنوز آزادن
ولی خب react.dev مثلا هنوز بسته است...
ظاهرا دوباره بسته شد...
غم هست
متنها کم هم نیست...
اولش فکر میکردم همه سایتای خارجی قطعه ولی اینا باز شدن مخصوصا سایت ابونتو من نیاز داشتم خیلی خوب بود ممنون
عالی بود ممنون