درس 19 آموزش gimp

دوره ی آموزش رایگان نرم افزار متن باز و رایگان گیمپ

سلام جلسه ی 19 ام هستیم از دوره ی آموزشی رایگان gimp استاد نیک زاد. در ادامه به توضیحات این جلسه خواهیم پرداخت و برای دیدن آموزش جلسه ی 19 ام ویدیویی این دوره لطفا دوره ی آموزش gimp استاد نیک زاد که رایگان است را تهیه کنید.

هشدار : متون نوشته شده در زیر مراحل را بصورت کامل به شما آموزش نمیدهد بلکه عناوین آموزش داده شده در جلسه ی ویدیویی را بصورت کلی به شما نشان میدهد تا قبل از دیدن ویدیو متوجه شوید که قرار است چه چیزی را ببینید.

پس برای آموزش دیدن کامل موارد زیر فایل ویدیویی دوره ی gimp این جلسه که رایگان است را دانلود و تماشا کنید.

 

آموزش ساخت صورت روی میوه در نرم افزار گیمپ

خب در این جلسه ی ویدیویی قراره که با ماسک ها بیشتر کار کنیم ولی خب نکات خیلی زیاد از لایه ها هم گفته میشه. نحوه ی کار کردن با رنگ بندی ها و تنظیم شدت رنگ و ... نیز آموزش داده خواهد شد.

نتیجه ی نهایی این جلسه قراردادن صورت یا فیس یک فرد روی یک میوه در نرم افزار gimp هست که با جلوه های طبیعی باشد.

در تصویر زیر خروجی این جلسه را مشاهده میکنید.

آموزش رایگان گیمپ

نکته : فایل های تمرینی این جلسه در لینکی در کنار ویدیو قرار داده شده است که با دانلود فایل ها میتوانید مدرس را همراهی کنید و موارد گفته شده را دقیقا انجام دهید.

ابتدا فایل میوه ی پرتقال و تصویر انسان را در محیط gimp باز میکنیم.

دوره ی آموزش gimp فارسی
دوره ی آموزش gimp فارسی

بعد از باز کردن تصاویر بالا لایه ی صورت انسان را در محیط gimp به روی میوه منتقل میکنیم. در حین انتقال موارد زیادی از نرم افزار گیمپ را آموزش خواهیم داد از جمله نحوه ی کات کردن قسمتی از تصویر ، نحوه ی برش کردن تصاویر در gimp , انتقال بخشی از تصویر بعنوان لایه ی جدید در یک تصویر دیگر در گیمپ و ...

آموزش کامل نرم افزار گیمپ

سپس در محیط gimp با استفاده از mask ها و لایه ها و انواع تکنیک ها که در جلسه ی ویدیویی رایگان آموزش داده میشود تصویر فرد را روی یکی از پرتقال ها قرار میدهیم.

سپس با استفاده از mode های مختلف  ولایه ها و تغییر شدت رنگ بندی و ... نتیجه را بدست می آوریم.

آموزش گیمپ

برای دریافت جلسه ی ویدیویی این آموزش لطفا دوره ی اموزش gimp استاد نیک زاد را بصورت رایگان شرکت کنید و جلسه ی 19 را دانلود فرمایید. برای تهیه دوره ی آموزش gimp استاد نیک زاد میتوانید روی تصویر زیر کلیک کنید.

دوره ی آموزش gimp استاد نیک زاد بصورت رایگان