درس 23 آموزش gimp

دوره ی آموزش نرم افزار ویرایشگر تصویر GIMP بصورت کاملا رایگان

این توضیحات مختصل جلسه ی 23 دوره ی آموزش رایگان GIMP است که توسط مهندس عباس نیک زاد در آموزشگاه آواسام بصورت رایگان تهیه شده است.

لطفا توجه کنید که این نوشته فقط برای توضیح درباره ی مباحث آموزش داده شده در ویدیو آموزشی است و برای دیدن آموزش کامل حتما ویدیو این جلسه را بصورت رایگان تهیه کنید و تماشا کنید.

در این جلسه ی فوق العاده خوب قصد داریم نحوه ی ساختن Thumbnail برای سایت یوتیوب و دیگر سایت های اشتراک ویدیو را به شما آموزش دهیم. 

شاید برای شما سوال باشه که Thumbnail یا تصویر شاخص ویدیو در یوتیوب یا دیگر سایت های اشتراک ویدیو چیست؟

شاید شما هم سایت های اشتراک ویدیو مثل یوتیوب را دیده باشید که هر ویدیو قبل از پخش شدن یک تصویر شاخص دارد مشابه تصویر زیر

آموزش ساخت Thumbnail  یا تصویر شاخص یوتیوب در نرم افزار گیمپ (gimp)

در بالا شما بخشی از صفحه ی یوتیوب را مشاهده میکنید که چند ویدیو را نشان میدهد و هر کدام یک تصویر پیش نمایش دارد تا قبل از پخش ویدیو از محتوای درونی آن مطلع باشید.

دوباره در زیر تصویر مثالی میبینید از تصویر پیش نمایش ویدیو در یوتیوب.

آموزش ساخت تصویر پیش نمایش ویدیوهای یوتیوب در نرم افزار گیمپ

آموزش ساخت تصویر پیش نمایش ویدیو یا Thumbnail در محیط GIMP 

در این جلسه ی آموزشی از gimp یک تصویر پیش نمایش برای همین دوره میسازیم.منظور از همین دوره دوره ی آموزش گیمپ استاد نیک زاد است که در سایت اواسام بصورت رایگان برگزار شده است.

پیش نمایش این جلسه به شکل زیر خواهد بود.

دوره ی‌ آموزش گیمپ استاد نیک زاد رایگان

تصویر بالا میبینید که یک تصویر خالی را به یک تصویر که در زیر آن مشاهده میکنید تبدیل کردیم تمامی این کارها در محیط GIMP انجام گرفته است.

همانطور که میبینید در تصویر border سفید رنگ با درخشش قرمز رنگ اعمال شده است متون دارای border سفید و یک لایه ی سایه دارند.

تمامی این کارها مهارت کار با نرم افزار gimp را افزایش میدهد و همچنین شما یاد میگیرید چطور بتوانید در نرم افزار gimp کار کنید و تصویر پیش نمایش برای ویدیوهای خود تولید کنید.

برای دریافت دوره ی آموزش gimp استاد نیک زاد بصورت رایگان روی بنر زیر کلیک کنید.

دوره ی آموزش گیمپ استاد نیک زاد بصورت رایگان